Translate

wtorek, 4 września 2012

#imagine249

dedykacja dla - ohmygoodnesx

Jesteś przyjaciółką Louisa. Są twoje urodziny więc zabrał Cię na London Eye. W pewnym momencie zatrzymaliście się. "Co się dzieje? dlaczego stoimy?" zapytał i wystraszony złapał Cię za rękę. "Uspokój się, pewnie stoimy bo wpuszczają kolejnych ludzi do kabin" powiedziałaś po czym Lou zaczął panikować "A co jeśli nas stąd nie wypuszczą? zostaniemy tu już na zawsze, bez wody bez jedzenia. Już nigdy nie zobaczę mojej rodziny, przyjaciół. Już nigdy nie wystąpię na scenie." panikował. "Lou, dobrze się czujesz? ... ruszyliśmy dwie minuty temu, gdy panikowałeś." popatrzyłaś na niego jak na wariata. "No tak wiedziałem, tylko się wygłupiałem ..." zaczął się bronić. "tak, jasne ... " zaśmiałaś się. "a tak w ogóle to zrobiłam Ci zdjęcie panikarzu! właśnie dodałam je na twittera" powiedziałaś i pokazałaś mu zdjęcie w telefonie.


1 komentarz: